fbpx

VW Passat 1.8 TSI – 180KM

Na naszej hamowni VW Passat 1.8TSI – 180KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 185,2KM przy 4909 obr./min. Nasz chiptuning zwiększył jego moc do 222,1KM (przy 5269 obr./min.) co daje wzrost o prawie 20% .

Moment obrotowy silnika natomiast wynosil 321,3 Nm, przy 3038 obrotów na minute. Ten parametr, dzięki naszym działaniom, zwiększył się do 381,5 Nm przy 3092 obrotów na minutę, czyli aż o 60,2 jednostek!

To naprawdę świetny wynik! Passat może teraz szaleć po drogach.

Mini Cooper 1.6 – 75KM

Na naszej hamowni Mini Cooper 1.6 – 75KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 80,3KM przy 5132 obr./min. Nasz chiptuning zwiększył jego moc do 121,9KM (przy 6118 obr./min.) co daje wzrost o prawie 52%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 150,5 Nm przy 2569 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 159,3 Nm (przy 4178 obr./min.) czyli o 8,8 jednostki!

Mini Cooper ma teraz zdecydowanie więcej mocy.
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

SeatLeon Cupra 2.0 TSI – 300KM

Dziś na naszej hamowni Seat Leon Cupra 2.0 TSI – 300KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 290,4KM przy 6004 obr./min. Nasz Power Box zwiększył jej moc do 321,5KM (przy 5649 obr./min.) co daje wzrost o ponad 10%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 412,5 Nm przy 3010 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 489,2 Nm (przy 3177 obr./min.) czyli aż o 76,7 jednostek!

Seat Leon Cupra może teraz szaleć po drogach! 
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

AudiA4 B9 2.0 TFSI – 245KM

Na naszej hamowni AudiA4 B9 2.0 TFSI – 245KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 241,9KM przy 5134 obr./min. Nasz Power Box zwiększył jej moc do 279,9KM (przy 5303 obr./min.) co daje wzrost o ponad 15%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 400,6 Nm, przy 2685 obrotów na minute. Ten parametr, dzięki naszym działaniom, zwiększył się do 445,2 Nm przy 2896 obrotów na minutę, czyli aż o 44,6 jednostek!

Audi jest teraz zdecydowanie szybsze.
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Kia Optima 1.7CRDI – 136KM

Dzisiaj naszej hamowni Kia Optima 1.7CRDI – 136KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 140,1KM przy 3664 obr./min. Nasz chiptuning zwiększył jej moc do 180,2KM (przy 3701 obr./min.) co daje wzrost o ponad 28%!

Zdjęcie podglądowe

Moment obrotowy silnika natomiast wynosil 342,9 Nm, przy 2486 obrotów na minute. Ten parametr, dzięki naszym działaniom, zwiększył się do 395,6 Nm przy 2587 obrotów na minutę, czyli aż o 52,7 jednostek!

To prawdziwie niezły wynik! Szczegóły na wykresie poniżej:

Mercedes CLA – 1.6T 156KM

Dzisiaj na naszej hamowni Mercedes CLA – 1.6T 156KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 150,3KM przy 4832 obr./min. Nasz Power Box zwiększył jego moc do 170,9KM (przy 4721 obr./min.) co daje wzrost o 13,7%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 268,5 Nm przy 2615 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 304,8 Nm (przy 2946 obr./min.) czyli o 13%!

 
 

Mercedes jest teraz znacznie szybszy!
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

 

Mercedes B Klasa – 2.0D 109KM

Dzisiaj naszej hamowni Mercedes B Klasa – 2.0D 109KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 122,7KM przy 4227 obr./min. Nasz chiptuning  zwiększył jego moc do 154,9KM (przy 4071 obr./min.) co daje wzrost aż o ponad 26%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 257,6 Nm przy 2034 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 315,9 Nm (przy 2500 obr./min.) czyli o 22%!

Mercedes jest teraz znacznie szybszy!

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

BMW i116 – 2.0T 136KM

Dzisiaj na naszej hamowni BMW i116 – 2.0T 136KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 147KM przy 5333 obr./min. Nasz chiptuning zwiększył jego moc do 202KM (przy 5650 obr./min.) co daje wzrost aż o ponad 37%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 253,6 Nm przy 3031 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 312,6 Nm (przy 3242 obr./min.) czyli o ponad 23%!

BMW może teraz szaleć po drogach!

Zobaczcie wykres! na naszej hamowni!

AudiA3 – 2.0 TDI 184KM

Dzisiaj naszej hamowni AudiA3 – 2.0 TDI 184KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 181,7KM przy 3545 obr./min. Nasz chiptuning  zwiększył jego moc do 207,8KM (przy 3949 obr./min.) co daje wzrost aż o ponad 14%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosil 384,0 Nm, przy 2394 obrotów na minute. Ten parametr, dzięki naszym działaniom, zwiększył się do 436,9 Nm przy 2305 obrotów na minutę, czyli aż o 52,9 jednostek!

To prawdziwie niezły wynik! Szczegóły na wykresie poniżej:

Mazda 3 – 2.0 120KM

Dzisiaj na naszej hamowni Mazda 3 – 2.0 120KM

Silnik wolnossący zablokowany przez producenta ze 165KM na 120KM. Testy na hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 128,6KM przy 4516 obr./min. Nasz chiptuning uwolnił i zwiększył jego moc do 168,6KM (przy 6473 obr./min.) co daje wzrost aż o ponad 31%!  

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 205,9 Nm przy 4198 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 211,8 Nm (przy 4251 obr./min.).

Mazda 3 odzyskała swoją moc i może pokazać co potrafi!

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Volkswagen Sirocco 2.0 TFSI 180KM

Dzisiaj na naszej hamowni Volkswagen Sirocco 2.0 TFSI 180KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 184,3KM przy 4755 obr./min. Nasz PowerBox pomógł zwiększyć tę moc do 215,0KM (przy 5664 obr./min.) co daje wzrost aż o ponad 16%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 293,1 Nm przy 2695 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 339,2 Nm (przy 2745 obr./min.) czyli o ponad 15%!

Sirocco może pokazać teraz co potrafi!

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Renault Captur 1.5 DCI 90KM

Pierwszy raz na naszej hamowni Renault Captur 1.5 DCI 90KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 98,3KM przy 4038 obr./min. Nasz chiptuning pomógł zwiększyć tę moc do 117,3KM (przy 3481 obr./min.) co daje wzrost aż o ponad 19%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 230,7 Nm przy 2569 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 259,7 Nm (przy 2299 obr./min.) czyli o 12%!

Captur jest teraz znacznie szybszy!

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Audi A7 3.0 TDI 245 KM

Testy na naszej hamownii wykazały realną moc silnika na poziomie 248,8 KM przy 3611 obr./min.
Nasz chiptuning pomógł zwiększyć tę moc do 302,3 (przy 3968 obr./min.)!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 537,1 Nm przy 2542 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 631,1 Nm (przy 2224 obr./min.)!

Audi może teraz szaleć na drogach!

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

KIA STRINGER 3.3 T-GDI 370 KM

Kia Stringer KIA STRINGER z silnikem 3.3 T-GDI 370 KM 272 kW na naszej hamowni!

Power-box dał świetne rezultaty!
Zobaczcie wykres! na naszej hamowni!

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Zadzwoń i umów się!

BMW 730d 3,0 245KM

Mocne BMW 730 D na naszej hamowni!

Badanie na naszej hamowni wykazało realną moc silnika na poziomie 242,1KM (przy 3880 obr./min.), czyli minimalnie mniej niż obiecuje producent. Chiptuning, któremu poddaliśmy auto, podniósł tę moc do 288,8 KM (przy 3856 obr./min.). Daje to wzrost o prawie 20%!

Moment obrtowy silnika natomiast wynosil 548,4 Nm, przy 2956 obrotów na minute. Ten parametr, dzięki naszym działaniom, zwiększył się do 625,9 Nm przy 2416 obrotów na minutę, czyli aż o 70 jednostek!

To prawdziwie niezły wynik!

Poniżej wykres obrazujący nasze działania:

BMW 730 D 3,0 245KM

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Zadzwoń i umów się!

Mitsubishi ASX 1.8 DID 150KM

Pierwszy raz na naszej hamowni Mitsubishi ASX

Testy na naszej hamownii wykazały realną moc silnika na poziomie 149,4KM przy 4043 obr./min. Nasz chiptuning pomógł zwiększyć tę moc do 182,1KM (przy 4011 obr./min.) co daje wzrost aż o ponad 21%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 328,9 Nm przy 2262 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 382,9 Nm (przy 2822 obr./min.) czyli o 16%!

Mitsubishi może teraz szaleć na drogach!

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Mitsubishi ASX 1.8 DID 150KM

 

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Ford S-MAX 2,0 TDCi 140KM

Ford S-MAX powraca na naszą hamownię!

Realna moc silnika zbadana na naszej hamowni wykazała 144,1 KM (przy 3420 obr./min), czyli nieco więcej niż podaje producent. Chiptuning, któremu poddaliśmy Forda, zwiększył moc do 180,4 Km (3769 obr./min). Daje to wzrost o ponad 25%!

Natomiast jeżeli chodzi o moment obrotowy, to jego początkowa wartość wynosiła 339,1 Nm (2002 obr./min), udało się nam go podnieść do 403,8 Nm (przy 2575 obr./min). Jest to wiec wzrost o 19%!

Wykonaliśmy kawał dobrej roboty!

Poniżej wykres prezentujący nasze dokonania:

Ford S-MAX 2,0 TDCI 140KM

 

Dzięki naszemu chiptuningowi Twoje auto zyska drugie życie.

Zadzwoń i umów się na chiptuning.

Posiadamy własną hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Renault Megane 1,5 DCI 110KM

Na naszą hamowię, po raz pierwszy, wjechało Ranault Megane. I oto co udało się nam zdziałać:

wstępne badanie na hamowni wykazało moc silnika na poziomie 106,8 KM przy 4030 obr./min., to troszkę mniej niż podaje producent. Moment obrotowy pozostawał na poziomie 229,5 Nm przy 2569 obr./min.

Chiptuning, któremu poddaliśmy auto, zwiększył moc silnika do 122,4 KM przy 3776 obr./min. co daje wzrost o ponad 14%! Moment obrotowy udało się nam podnieść do 284,3 Nm przy 2498 obr./min. czyli o ponad 23%!

Renaul Megan jest teraz prawdziwym demonem prędkości!

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Renault Megane 1,5 DCI 110KM

 

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Zadzwoń i umów się!

Volvo S80 2,0D 136KM

Na naszą hamownie wjechało eleganckie Volvo S80!

Badania na naszej hamowni wykazały realną moc na poziomie 147,4KM (przy 3649 obr./min.), czyli znacznie więcej niż podaje producent. Moment obrotowy natomiast wynosił 362,6 Nm (przy 2052 obr./min.)

Dzięki chiptuningowi, któremu poddaliśmy auto, udało się nam zwiększyć moc do 172,6 KM przy 3477 obr./min., co daje wzrost o ponad 17%; moment obrotowy wzrósł do 431,7 Nm przy 2171 obr./min, czyli aż o 19%.

To naprawdę świetny wynik!

Nie jesteśmy gołosłowni. Oto wykres:

Volvo S80 2,0D 136KM

 

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Jeep Grand Cheerocke 3,0D 250KM

Na naszą hamownię wjechał duży i mocny Jeep Grand Cheerocke!

Test, który przeprowadziliśmy na naszej hamowni, wykazał realną moc silnika ma poziomie 237,6 KM (przy 3925 obr./min.), czyli sporo mniej niż podaje producent. Dzięki naszym chiptuningowym działaniom udało się ją zwiększyć do 264,3 KM przy 3767 obrotów na minutę, daje to wzrost o ponad 11%!

Natomiast maksymalna wysokość momentu obrotowego wykazała 525,7 Nm (przy 2616 obr./min/). Nasze działanie zwiększyło je do 626,3 Nm (przy 2396 obr./min.). Udało się go zwiększyć więc o niespełna 20%! Świetny wynik!

Nie jesteśmy gołosłowni, poniżej wykres prezentujący nasze dokonania:

Jeep Grand Cheerocke 3,0D 250KM

 

Dzięki naszemu chiptuningowi Twoje auto zyska drugie życie.

Zadzwoń i umów się na chiptuning.

Posiadamy własną hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.