fbpx

Volkswagen Passat 1,8TSi 180KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 191,6 przy 53391 obr./min. Nasz chipuning dał dobre rezultaty i zwiększył jego moc do 234,9KM (przy 5011 obr./min.) co daje wzrost mocy o 22,6%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 279,8 Nm przy 2836 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 356,5 Nm (przy 3044 obr./min.) czyli aż o 76,7 jednostek!

(więcej…)

Mercedes V-Klasa – 250CDI 190KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 199,9 przy 3755 obr./min. Nasz chiptuning dał dobre rezultaty i zwiększył jego moc do 227,6KM (przy 3799 obr./min.) co daje wzrost mocy o prawie 14%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 453,1 Nm przy 2402 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 526,3 Nm (przy 2481 obr./min.) czyli aż o 73,2 jednostek!

(więcej…)

Jeep Wrangler – 2.8 CRD 177KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 188,9 przy 2404 obr./min. Nasz chiptuning dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 216,9 KM (przy 3442 obr./min.) co daje wzrost mocy o prawie 15%

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 434,1 Nm przy 2404 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 523,3 Nm (przy 2329 obr./min.) czyli aż o  47,1 jednostek.

(więcej…)

Peugeot RCZ – 1.6 THP 156 KM 

Testy na hamowni wykazały jego realną moc silnika na poziomie 141,2 przy 5435 obr./min. Nasz chiptuning dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 164,8KM (przy 4536obr./min.) co daje wzrost mocy o prawie 17%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 227,6 Nm przy 2437 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 276,6 Nm (przy 2723 obr./min.) czyli aż o  49 jednostek.

(więcej…)

Audi A7 – 2.0 TSi 245KM

Na naszej hamowni Audi A7 – 2.0 TSi 245KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 255,1 przy 5155 obr./min. Nasz #PowerBox dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 284,1 KM (przy 5072 obr./min.) co daje wzrost mocy o 11%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 381,7 Nm przy 2517 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 428,8 Nm (przy 3615 obr./min.) czyli aż o  47,1 jednostek.

(więcej…)

Skoda Octavia – 1.8 TSi 180 KM

Na naszej hamowni Skoda Octavia – 1.8 TSi 180 KM 

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 184,9KM przy 5569 obr./min. Nasz chiptuning dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 233,6KM (przy 5927obr./min.) co daje wzrost mocy o ponad 26%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 270,9 Nm przy 4693 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 332 Nm (przy 4329 obr./min.) czyli aż o  61,1 jednostek.

(więcej…)

Skoda Superb – 2.0 TDi 190 KM 

Na naszej hamowni Skoda Superb – 2.0 TDi 190 KM. 

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 184,3KM przy 3845 obr./min. Nasz Chiptuning dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 221,6KM (przy 3838 obr./min.) co daje wzrost mocy o ponad 20%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 410 Nm przy 2496 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 480,9 Nm (przy 2327 obr./min.) czyli aż o  70,9 jednostek.

(więcej…)

Alfa Romeo Giulia – 2.2 JTD 150 KM 

Na naszej hamowni Alfa Romeo Giulia – 2.2 JTD 150 KM
Nasze testy wykazały realną moc silnika na poziomie 150,6KM przy 4061 obr./min.
Nasz chiptuning dał świetne rezultaty i zwiększył jej moc do 214,5KM (przy 3324 obr./min.) co daje wzrost mocy o ponad 42%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 465,7 Nm przy 1875 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 524,7 Nm (przy 1982 obr./min.) czyli o  59 jednostek.

To naprawdę dobry wynik! Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

(więcej…)

BMW 5 520D – 190 KM

Na naszej hamowni BMW 5 520D – 190 KM
Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 194 KM przy 4007 obr./min. Nasz PowerBox dał świetne rezultaty i zwiększył jej moc do 238,1 KM (przy 4199 obr./min.) co daje wzrost o 22,7% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 428,9 Nm przy 2669 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 516,9 Nm (przy 2601 obr./min.) czyli aż o 88 jednostek.

BMW 5  jest teraz zdecydowanie szybsze.

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

(więcej…)

Volkswagen Arteon – 2.0 TFSI 280 KM

Na naszej hamowni Volkswagen Arteon – 2.0 TFSI 280 KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 293,7KM przy 5802 obr./min. Nasz chiptuning dał niezłe rezultaty i zwiększył moc auta do 332,3KM (przy 6239 obr./min.) co daje wzrost o 13% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 360,1 Nm przy 5788 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 441,8 Nm (przy 4473 obr./min.) czyli o aż 81,7 jednostek.

Chiptuning został zakończony sukcesem!
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

(więcej…)

Ford Mondeo 2,0T Ecoboost 203KM

Na naszej hamowni Ford Mondeo 2.0T Ecoboost 203KM 

Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 191,6 KM (przy 5451 obr./min.). Nasz chiptuning zwiększył jego moc do 230,7 KM (przy 5103 obr./min.) co daje wzrost o ponad 20% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 312,4 Nm przy 3026 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 352,8 Nm (przy 2657 obr./min.) czyli o 40,4 jednostek!

(więcej…)

Hyunday iX55 2.0RDi 239KM

Na naszej hamowni Hyunday iX55 2.0RDi 239KM.
Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 222,3 KM (przy 3875 obr./min). Nasz chiptuning zwiększył jego moc do 245,4 KM (przy 3737 obr./min.) co daje wzrost o ponad 10% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 460,3 Nm przy 2787 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 565 Nm (przy 2729 obr./min.) czyli aż o 102,7 jednostek!!!

Chiptuning zakończony sukcesem!
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

BMW X5 3.0D 306KM

Na naszej hamowni BMW X5 3.0D 306KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 268,5 KM przy 4290 obr./min. Nasz Chiptuning dał świetne rezultaty i zwiększył jej moc do 325,3 KM (przy 4042 obr./min.) co daje wzrost o ponad 21% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 564,8 Nm przy 2358 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 686,6 Nm (przy 2467 obr./min.) czyli aż o 121,8 jednostek!!!

To świetny wynik! Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

BMW 3 E93 2,0D – 177KM

Na naszej hamowni BMW 3 E93 2,0D – 177KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 171,2 KM przy 4004 obr./min. Nasz ChipTuning dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 203,9 KM (przy 3970 obr./min.) co daje wzrost o 19% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 357,21 Nm przy 2271 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 436,5 Nm (przy 2281 obr./min.) czyli aż o 79,3 jednostek!

Chiptuning zakończony całkowitym sukcesem! BMW jest teraz szybsze.

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Fiat Ducato JTD 131KM

Na naszej hamowni Fiat Ducato JTD 131KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 124,3 KM przy 3102 obr./min. Nasz Chip Tuning dał dobre rezultaty i zwiększył jego moc do 155,1 KM (przy 3587 obr./min.) co daje wzrost o prawie 25% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 309,1 Nm przy 2618 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 372,6 Nm (przy 2631 obr./min.) czyli o 63,5 jednostek!

Jest to dobry wynik! Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Opel Astra J – 1,4Turbo EcoFlex 120KM

Na naszej hamowni Opel Astra J – 1,4Turbo EcoFlex 120KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 136,5KM przy 4888 obr./min. Nasz ChipTuning dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 161,1KM (przy 5881 obr./min.) co daje wzrost o 18% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 222,7 Nm przy 3943 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 256,4 Nm (przy 3706 obr./min.) czyli o 29,3 jednostek.

Chip Tuning zakończony sukcesem!
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Opel Insignia – 2.0 CDTI 170 KM

Na naszej hamowni Opel Insignia – 2.0 CDTI 170 KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 164,6KM przy 3045 obr./min. Nasz Power Box dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 185,8KM (przy 3526 obr./min.) co daje wzrost o 13% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 423,3 Nm przy 2328 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 476,5 Nm (przy 2296 obr./min.) czyli o aż 53,2 jednostek.

POWER BOX zakończony całkowitym sukcesem!
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

 

Honda Civic 2.2 CDTI – 140 KM

Na naszej hamowni Honda Civic 2.2 CDTI – 140 KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 138,8KM przy 3701 obr./min. Nasz chiptuning dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 165,7 KM (przy 3446 obr./min.) co daje wzrost o 19%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 347,1 Nm przy 2301 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 399,9 Nm (przy 2282 obr./min.) czyli o aż 52,8 jednostek!

To naprawdę dobry wynik! Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Audi A7 3.0 TSI 300KM

Na naszej hamowni Audi A7 3.0 TSI –  300KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 301,5 KM przy 4845 obr./min. Nasz chiptuning dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 365,4 KM (przy 6276 obr./min.) co daje wzrost o 21% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 450,7 Nm przy 4686 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 472,5 Nm (przy 4157 obr./min.) czyli o 21,8 jednostek.

To naprawdę dobry wynik! Poniżej wykres prezentujący nasze działania: