fbpx

Efekty naszej pracy

Volkswagen Up 1.0 TSi 90 KM

Na naszej hamowni Volkswagen Up 1.0 TSi 90 KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 98,2 KM  przy 4371 obr./min. Nasz chiptuning dał świetne rezultaty i zwiększył jej moc do 125,7 KM (przy 4910 obr./min.) co daje wzrost o 28%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 182,6 Nm przy 2395 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 252,8 Nm (przy 2851 obr./min.) czyli o aż 70,2 jednostek.

(więcej…)

Hyundai Tucson 2,0 DRDi 136 KM

Na naszej hamowni Hyundai Tucson 2,0 DRDi 136 KM
Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 131,1 KM przy 2738 obr./min. Nasz #chiptuning dał świetne rezultaty i zwiększył jej moc do 184,4 KM (przy 3356 obr./min.) co daje wzrost o 38,5%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 367,4 Nm przy 2271 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 477,6 Nm (przy 2378 obr./min.) czyli o aż 110,2 jednostek.

(więcej…)

Cupra Formentor 2,0 TFSi 310 KM

Na naszej hamowni Cupra Formentor 2,0 TFSi 310 KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 312,5 KM przy 5796 obr./min. Nasz Powerbox dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 353,5KM (przy 6088 obr./min.) co daje wzrost o 13,12%

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 423,2 Nm przy 2595 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 485,5 Nm (przy 2559 obr./min.) czyli o aż 62,3 jednostek.

(więcej…)

Audi A4 2,0 TDi 190KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 199,7 przy 3550 obr./min. Nasz chiptuning dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 234,6KM (przy 3932 obr./min.) co daje wzrost mocy o 17,5%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 428,6 Nm przy 2614 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 487,1 Nm (przy 2460 obr./min.) czyli o 58,5 jednostek.

(więcej…)

Renault Megane 1,5DCi 115KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 120,2 przy 3941 obr./min. Nasz chiptuning dał dobre rezultaty i zwiększył jego moc do 141,7KM (przy 4372 obr./min.) co daje wzrost mocy o prawie 18%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 259,2 Nm przy 2565 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 319,5 Nm (przy 2457 obr./min.) czyli aż o 60,3 jednostek.

(więcej…)

Volkswagen Passat 1,8TSi 180KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 191,6 przy 53391 obr./min. Nasz chipuning dał dobre rezultaty i zwiększył jego moc do 234,9KM (przy 5011 obr./min.) co daje wzrost mocy o 22,6%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 279,8 Nm przy 2836 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 356,5 Nm (przy 3044 obr./min.) czyli aż o 76,7 jednostek!

(więcej…)

Mercedes V-Klasa – 250CDI 190KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 199,9 przy 3755 obr./min. Nasz chiptuning dał dobre rezultaty i zwiększył jego moc do 227,6KM (przy 3799 obr./min.) co daje wzrost mocy o prawie 14%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 453,1 Nm przy 2402 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 526,3 Nm (przy 2481 obr./min.) czyli aż o 73,2 jednostek!

(więcej…)

Jeep Wrangler – 2.8 CRD 177KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 188,9 przy 2404 obr./min. Nasz chiptuning dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 216,9 KM (przy 3442 obr./min.) co daje wzrost mocy o prawie 15%

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 434,1 Nm przy 2404 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 523,3 Nm (przy 2329 obr./min.) czyli aż o  47,1 jednostek.

(więcej…)

Peugeot RCZ – 1.6 THP 156 KM 

Testy na hamowni wykazały jego realną moc silnika na poziomie 141,2 przy 5435 obr./min. Nasz chiptuning dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 164,8KM (przy 4536obr./min.) co daje wzrost mocy o prawie 17%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 227,6 Nm przy 2437 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 276,6 Nm (przy 2723 obr./min.) czyli aż o  49 jednostek.

(więcej…)

Audi A7 – 2.0 TSi 245KM

Na naszej hamowni Audi A7 – 2.0 TSi 245KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 255,1 przy 5155 obr./min. Nasz #PowerBox dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 284,1 KM (przy 5072 obr./min.) co daje wzrost mocy o 11%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 381,7 Nm przy 2517 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 428,8 Nm (przy 3615 obr./min.) czyli aż o  47,1 jednostek.

(więcej…)

Skoda Octavia – 1.8 TSi 180 KM

Na naszej hamowni Skoda Octavia – 1.8 TSi 180 KM 

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 184,9KM przy 5569 obr./min. Nasz chiptuning dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 233,6KM (przy 5927obr./min.) co daje wzrost mocy o ponad 26%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 270,9 Nm przy 4693 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 332 Nm (przy 4329 obr./min.) czyli aż o  61,1 jednostek.

(więcej…)

Skoda Superb – 2.0 TDi 190 KM 

Na naszej hamowni Skoda Superb – 2.0 TDi 190 KM. 

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 184,3KM przy 3845 obr./min. Nasz Chiptuning dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 221,6KM (przy 3838 obr./min.) co daje wzrost mocy o ponad 20%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 410 Nm przy 2496 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 480,9 Nm (przy 2327 obr./min.) czyli aż o  70,9 jednostek.

(więcej…)

Alfa Romeo Giulia – 2.2 JTD 150 KM 

Na naszej hamowni Alfa Romeo Giulia – 2.2 JTD 150 KM
Nasze testy wykazały realną moc silnika na poziomie 150,6KM przy 4061 obr./min.
Nasz chiptuning dał świetne rezultaty i zwiększył jej moc do 214,5KM (przy 3324 obr./min.) co daje wzrost mocy o ponad 42%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 465,7 Nm przy 1875 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 524,7 Nm (przy 1982 obr./min.) czyli o  59 jednostek.

To naprawdę dobry wynik! Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

(więcej…)

BMW 5 520D – 190 KM

Na naszej hamowni BMW 5 520D – 190 KM
Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 194 KM przy 4007 obr./min. Nasz PowerBox dał świetne rezultaty i zwiększył jej moc do 238,1 KM (przy 4199 obr./min.) co daje wzrost o 22,7% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 428,9 Nm przy 2669 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 516,9 Nm (przy 2601 obr./min.) czyli aż o 88 jednostek.

BMW 5  jest teraz zdecydowanie szybsze.

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

(więcej…)

Volkswagen Arteon – 2.0 TFSI 280 KM

Na naszej hamowni Volkswagen Arteon – 2.0 TFSI 280 KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 293,7KM przy 5802 obr./min. Nasz chiptuning dał niezłe rezultaty i zwiększył moc auta do 332,3KM (przy 6239 obr./min.) co daje wzrost o 13% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 360,1 Nm przy 5788 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 441,8 Nm (przy 4473 obr./min.) czyli o aż 81,7 jednostek.

Chiptuning został zakończony sukcesem!
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

(więcej…)

Ford Mondeo 2,0T Ecoboost 203KM

Na naszej hamowni Ford Mondeo 2.0T Ecoboost 203KM 

Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 191,6 KM (przy 5451 obr./min.). Nasz chiptuning zwiększył jego moc do 230,7 KM (przy 5103 obr./min.) co daje wzrost o ponad 20% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 312,4 Nm przy 3026 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 352,8 Nm (przy 2657 obr./min.) czyli o 40,4 jednostek!

(więcej…)

Hyunday iX55 2.0RDi 239KM

Na naszej hamowni Hyunday iX55 2.0RDi 239KM.
Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 222,3 KM (przy 3875 obr./min). Nasz chiptuning zwiększył jego moc do 245,4 KM (przy 3737 obr./min.) co daje wzrost o ponad 10% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 460,3 Nm przy 2787 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 565 Nm (przy 2729 obr./min.) czyli aż o 102,7 jednostek!!!

Chiptuning zakończony sukcesem!
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

BMW X5 3.0D 306KM

Na naszej hamowni BMW X5 3.0D 306KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 268,5 KM przy 4290 obr./min. Nasz Chiptuning dał świetne rezultaty i zwiększył jej moc do 325,3 KM (przy 4042 obr./min.) co daje wzrost o ponad 21% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 564,8 Nm przy 2358 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 686,6 Nm (przy 2467 obr./min.) czyli aż o 121,8 jednostek!!!

To świetny wynik! Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

BMW 3 E93 2,0D – 177KM

Na naszej hamowni BMW 3 E93 2,0D – 177KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 171,2 KM przy 4004 obr./min. Nasz ChipTuning dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 203,9 KM (przy 3970 obr./min.) co daje wzrost o 19% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 357,21 Nm przy 2271 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 436,5 Nm (przy 2281 obr./min.) czyli aż o 79,3 jednostek!

Chiptuning zakończony całkowitym sukcesem! BMW jest teraz szybsze.

Poniżej wykres prezentujący nasze działania: