fbpx

BMW 3 E93 2,0D – 177KM

Na naszej hamowni BMW 3 E93 2,0D – 177KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 171,2 KM przy 4004 obr./min. Nasz ChipTuning dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 203,9 KM (przy 3970 obr./min.) co daje wzrost o 19% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 357,21 Nm przy 2271 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 436,5 Nm (przy 2281 obr./min.) czyli aż o 79,3 jednostek!

Chiptuning zakończony całkowitym sukcesem! BMW jest teraz szybsze.

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Fiat Ducato JTD 131KM

Na naszej hamowni Fiat Ducato JTD 131KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 124,3 KM przy 3102 obr./min. Nasz Chip Tuning dał dobre rezultaty i zwiększył jego moc do 155,1 KM (przy 3587 obr./min.) co daje wzrost o prawie 25% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 309,1 Nm przy 2618 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 372,6 Nm (przy 2631 obr./min.) czyli o 63,5 jednostek!

Jest to dobry wynik! Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Opel Astra J – 1,4Turbo EcoFlex 120KM

Na naszej hamowni Opel Astra J – 1,4Turbo EcoFlex 120KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 136,5KM przy 4888 obr./min. Nasz ChipTuning dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 161,1KM (przy 5881 obr./min.) co daje wzrost o 18% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 222,7 Nm przy 3943 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 256,4 Nm (przy 3706 obr./min.) czyli o 29,3 jednostek.

Chip Tuning zakończony sukcesem!
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Opel Insignia – 2.0 CDTI 170 KM

Na naszej hamowni Opel Insignia – 2.0 CDTI 170 KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 164,6KM przy 3045 obr./min. Nasz Power Box dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 185,8KM (przy 3526 obr./min.) co daje wzrost o 13% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 423,3 Nm przy 2328 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 476,5 Nm (przy 2296 obr./min.) czyli o aż 53,2 jednostek.

POWER BOX zakończony całkowitym sukcesem!
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

 

Honda Civic 2.2 CDTI – 140 KM

Na naszej hamowni Honda Civic 2.2 CDTI – 140 KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 138,8KM przy 3701 obr./min. Nasz chiptuning dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 165,7 KM (przy 3446 obr./min.) co daje wzrost o 19%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 347,1 Nm przy 2301 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 399,9 Nm (przy 2282 obr./min.) czyli o aż 52,8 jednostek!

To naprawdę dobry wynik! Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Audi A7 3.0 TSI 300KM

Na naszej hamowni Audi A7 3.0 TSI –  300KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 301,5 KM przy 4845 obr./min. Nasz chiptuning dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 365,4 KM (przy 6276 obr./min.) co daje wzrost o 21% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 450,7 Nm przy 4686 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 472,5 Nm (przy 4157 obr./min.) czyli o 21,8 jednostek.

To naprawdę dobry wynik! Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Ford Mondeo MK5 2.0 TCDI –  150KM

Na naszej hamowni Ford Mondeo MK5 2.0 TCDI –  150KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 156,9 KM przy 3436 obr./min. Nasz chiptuning dał świetne rezultaty i zwiększył jej moc do 197,4 KM (przy 3893 obr./min.) co daje wzrost o prawie 26% !

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 373,6 Nm przy 2321 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 446,9 Nm (przy 2288 obr./min.) czyli o 76 jednostek!!

Ford Mondeo MK5 może teraz szaleć po drogach! 
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

KIA STINGER 3.3 T-GDI 365 KM

Na naszej hamowni Kia Stinger 3.3 T-GDI – 365KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 342,3 KM przy 6151 obr./min.
Nasz Power Box dał świetne rezultaty i zwiększył jej moc do 387,4 KM (przy 6137obr./min.) co daje wzrost o ponad 13% !


Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 564,2 Nm przy 3164 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 640,6Nm (przy 2467 obr./min.) czyli o 76,4 jednostek!

Kia jest teraz znacznie szybsza! 
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Citroen C5 3.0 HDI –  240KM

Na naszej hamowni Citroen C5 3.0 HDI –  240KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 230,6KM przy 3811 obr./min. Nasz chiptuning zwiększył jego moc do 281,6KM (przy 3963 obr./min.) co daje wzrost o ponad 22%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 452,6 Nm przy 2396 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 560,4 Nm (przy 2566 obr./min.) czyli aż o 107,8 jednostek!!

Citroen C5 może teraz szaleć po drogach! 
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Ford Edge 2.0 TDCI – 210KM

Na naszej hamowni Ford Edge 2.0 TDCI – 210KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 201,2KM przy 3818 obr./min. Nasz chiptuning zwiększył jego moc do 228,3KM (przy 3800 obr./min.) co daje wzrost o ponad 13%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 413,1 Nm przy 3048 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 472,9 Nm (przy 2330 obr./min.) czyli aż o 59,8 jednostek!

Ford Edge jest teraz szybszy ! 
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

VW Passat 1.8 TSI – 180KM

Na naszej hamowni VW Passat 1.8TSI – 180KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 185,2KM przy 4909 obr./min. Nasz chiptuning zwiększył jego moc do 222,1KM (przy 5269 obr./min.) co daje wzrost o prawie 20% .

Moment obrotowy silnika natomiast wynosil 321,3 Nm, przy 3038 obrotów na minute. Ten parametr, dzięki naszym działaniom, zwiększył się do 381,5 Nm przy 3092 obrotów na minutę, czyli aż o 60,2 jednostek!

To naprawdę świetny wynik! Passat może teraz szaleć po drogach.

Mini Cooper 1.6 – 75KM

Na naszej hamowni Mini Cooper 1.6 – 75KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 80,3KM przy 5132 obr./min. Nasz chiptuning zwiększył jego moc do 121,9KM (przy 6118 obr./min.) co daje wzrost o prawie 52%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 150,5 Nm przy 2569 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 159,3 Nm (przy 4178 obr./min.) czyli o 8,8 jednostki!

Mini Cooper ma teraz zdecydowanie więcej mocy.
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

SeatLeon Cupra 2.0 TSI – 300KM

Dziś na naszej hamowni Seat Leon Cupra 2.0 TSI – 300KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 290,4KM przy 6004 obr./min. Nasz Power Box zwiększył jej moc do 321,5KM (przy 5649 obr./min.) co daje wzrost o ponad 10%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 412,5 Nm przy 3010 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 489,2 Nm (przy 3177 obr./min.) czyli aż o 76,7 jednostek!

Seat Leon Cupra może teraz szaleć po drogach! 
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

AudiA4 B9 2.0 TFSI – 245KM

Na naszej hamowni AudiA4 B9 2.0 TFSI – 245KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 241,9KM przy 5134 obr./min. Nasz Power Box zwiększył jej moc do 279,9KM (przy 5303 obr./min.) co daje wzrost o ponad 15%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 400,6 Nm, przy 2685 obrotów na minute. Ten parametr, dzięki naszym działaniom, zwiększył się do 445,2 Nm przy 2896 obrotów na minutę, czyli aż o 44,6 jednostek!

Audi jest teraz zdecydowanie szybsze.
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Kia Optima 1.7CRDI – 136KM

Dzisiaj naszej hamowni Kia Optima 1.7CRDI – 136KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 140,1KM przy 3664 obr./min. Nasz chiptuning zwiększył jej moc do 180,2KM (przy 3701 obr./min.) co daje wzrost o ponad 28%!

Zdjęcie podglądowe

Moment obrotowy silnika natomiast wynosil 342,9 Nm, przy 2486 obrotów na minute. Ten parametr, dzięki naszym działaniom, zwiększył się do 395,6 Nm przy 2587 obrotów na minutę, czyli aż o 52,7 jednostek!

To prawdziwie niezły wynik! Szczegóły na wykresie poniżej:

Mercedes CLA – 1.6T 156KM

Dzisiaj na naszej hamowni Mercedes CLA – 1.6T 156KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 150,3KM przy 4832 obr./min. Nasz Power Box zwiększył jego moc do 170,9KM (przy 4721 obr./min.) co daje wzrost o 13,7%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 268,5 Nm przy 2615 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 304,8 Nm (przy 2946 obr./min.) czyli o 13%!

 
 

Mercedes jest teraz znacznie szybszy!
Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

 

Mercedes B Klasa – 2.0D 109KM

Dzisiaj naszej hamowni Mercedes B Klasa – 2.0D 109KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 122,7KM przy 4227 obr./min. Nasz chiptuning  zwiększył jego moc do 154,9KM (przy 4071 obr./min.) co daje wzrost aż o ponad 26%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 257,6 Nm przy 2034 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 315,9 Nm (przy 2500 obr./min.) czyli o 22%!

Mercedes jest teraz znacznie szybszy!

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

BMW i116 – 2.0T 136KM

Dzisiaj na naszej hamowni BMW i116 – 2.0T 136KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 147KM przy 5333 obr./min. Nasz chiptuning zwiększył jego moc do 202KM (przy 5650 obr./min.) co daje wzrost aż o ponad 37%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 253,6 Nm przy 3031 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 312,6 Nm (przy 3242 obr./min.) czyli o ponad 23%!

BMW może teraz szaleć po drogach!

Zobaczcie wykres! na naszej hamowni!

AudiA3 – 2.0 TDI 184KM

Dzisiaj naszej hamowni AudiA3 – 2.0 TDI 184KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 181,7KM przy 3545 obr./min. Nasz chiptuning  zwiększył jego moc do 207,8KM (przy 3949 obr./min.) co daje wzrost aż o ponad 14%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosil 384,0 Nm, przy 2394 obrotów na minute. Ten parametr, dzięki naszym działaniom, zwiększył się do 436,9 Nm przy 2305 obrotów na minutę, czyli aż o 52,9 jednostek!

To prawdziwie niezły wynik! Szczegóły na wykresie poniżej:

Mazda 3 – 2.0 120KM

Dzisiaj na naszej hamowni Mazda 3 – 2.0 120KM

Silnik wolnossący zablokowany przez producenta ze 165KM na 120KM. Testy na hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 128,6KM przy 4516 obr./min. Nasz chiptuning uwolnił i zwiększył jego moc do 168,6KM (przy 6473 obr./min.) co daje wzrost aż o ponad 31%!  

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 205,9 Nm przy 4198 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 211,8 Nm (przy 4251 obr./min.).

Mazda 3 odzyskała swoją moc i może pokazać co potrafi!

Poniżej wykres prezentujący nasze działania: