fbpx

KIA STINGER 3.3 T-GDI 370 KM

KIA STINGER z silnikem 3.3 T-GDI 370 KM 272 kW na naszej hamowni!

Power-box dał świetne rezultaty!
Zobaczcie wykres! na naszej hamowni!

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Zadzwoń i umów się!

BMW 730d 3,0 245KM

Mocne BMW 730 D na naszej hamowni!

Badanie na naszej hamowni wykazało realną moc silnika na poziomie 242,1KM (przy 3880 obr./min.), czyli minimalnie mniej niż obiecuje producent. Chiptuning, któremu poddaliśmy auto, podniósł tę moc do 288,8 KM (przy 3856 obr./min.). Daje to wzrost o prawie 20%!

Moment obrtowy silnika natomiast wynosil 548,4 Nm, przy 2956 obrotów na minute. Ten parametr, dzięki naszym działaniom, zwiększył się do 625,9 Nm przy 2416 obrotów na minutę, czyli aż o 70 jednostek!

To prawdziwie niezły wynik!

Poniżej wykres obrazujący nasze działania:

BMW 730 D 3,0 245KM

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Zadzwoń i umów się!

Mitsubishi ASX 1.8 DID 150KM

Pierwszy raz na naszej hamowni Mitsubishi ASX

Testy na naszej hamownii wykazały realną moc silnika na poziomie 149,4KM przy 4043 obr./min. Nasz chiptuning pomógł zwiększyć tę moc do 182,1KM (przy 4011 obr./min.) co daje wzrost aż o ponad 21%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 328,9 Nm przy 2262 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 382,9 Nm (przy 2822 obr./min.) czyli o 16%!

Mitsubishi może teraz szaleć na drogach!

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Mitsubishi ASX 1.8 DID 150KM

 

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Ford S-MAX 2,0 TDCi 140KM

Ford S-MAX powraca na naszą hamownię!

Realna moc silnika zbadana na naszej hamowni wykazała 144,1 KM (przy 3420 obr./min), czyli nieco więcej niż podaje producent. Chiptuning, któremu poddaliśmy Forda, zwiększył moc do 180,4 Km (3769 obr./min). Daje to wzrost o ponad 25%!

Natomiast jeżeli chodzi o moment obrotowy, to jego początkowa wartość wynosiła 339,1 Nm (2002 obr./min), udało się nam go podnieść do 403,8 Nm (przy 2575 obr./min). Jest to wiec wzrost o 19%!

Wykonaliśmy kawał dobrej roboty!

Poniżej wykres prezentujący nasze dokonania:

Ford S-MAX 2,0 TDCI 140KM

 

Dzięki naszemu chiptuningowi Twoje auto zyska drugie życie.

Zadzwoń i umów się na chiptuning.

Posiadamy własną hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Renault Megane 1,5 DCI 110KM

Na naszą hamowię, po raz pierwszy, wjechało Ranault Megane. I oto co udało się nam zdziałać:

wstępne badanie na hamowni wykazało moc silnika na poziomie 106,8 KM przy 4030 obr./min., to troszkę mniej niż podaje producent. Moment obrotowy pozostawał na poziomie 229,5 Nm przy 2569 obr./min.

Chiptuning, któremu poddaliśmy auto, zwiększył moc silnika do 122,4 KM przy 3776 obr./min. co daje wzrost o ponad 14%! Moment obrotowy udało się nam podnieść do 284,3 Nm przy 2498 obr./min. czyli o ponad 23%!

Renaul Megan jest teraz prawdziwym demonem prędkości!

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Renault Megane 1,5 DCI 110KM

 

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Zadzwoń i umów się!

Volvo S80 2,0D 136KM

Na naszą hamownie wjechało eleganckie Volvo S80!

Badania na naszej hamowni wykazały realną moc na poziomie 147,4KM (przy 3649 obr./min.), czyli znacznie więcej niż podaje producent. Moment obrotowy natomiast wynosił 362,6 Nm (przy 2052 obr./min.)

Dzięki chiptuningowi, któremu poddaliśmy auto, udało się nam zwiększyć moc do 172,6 KM przy 3477 obr./min., co daje wzrost o ponad 17%; moment obrotowy wzrósł do 431,7 Nm przy 2171 obr./min, czyli aż o 19%.

To naprawdę świetny wynik!

Nie jesteśmy gołosłowni. Oto wykres:

Volvo S80 2,0D 136KM

 

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Jeep Grand Cheerocke 3,0D 250KM

Na naszą hamownię wjechał duży i mocny Jeep Grand Cheerocke!

Test, który przeprowadziliśmy na naszej hamowni, wykazał realną moc silnika ma poziomie 237,6 KM (przy 3925 obr./min.), czyli sporo mniej niż podaje producent. Dzięki naszym chiptuningowym działaniom udało się ją zwiększyć do 264,3 KM przy 3767 obrotów na minutę, daje to wzrost o ponad 11%!

Natomiast maksymalna wysokość momentu obrotowego wykazała 525,7 Nm (przy 2616 obr./min/). Nasze działanie zwiększyło je do 626,3 Nm (przy 2396 obr./min.). Udało się go zwiększyć więc o niespełna 20%! Świetny wynik!

Nie jesteśmy gołosłowni, poniżej wykres prezentujący nasze dokonania:

Jeep Grand Cheerocke 3,0D 250KM

 

Dzięki naszemu chiptuningowi Twoje auto zyska drugie życie.

Zadzwoń i umów się na chiptuning.

Posiadamy własną hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Skoda SUPERB 2,0 TFSI 280 km

Kolejne auto z POWER BOXEM, które wyjechało z naszej hamowni to Skoda SUPERB

Test na naszej hamowni wykazał realną moc silnika na poziomie 285,9 KM przy 6194 obrotów na minutę. POWER BOX pozwolił podnieść tę moc do 326,4 KM przy 5832 obrotów na minute. Daje to wzrost o ponad 14%!

Jeśli chodzi o moment obrotowy, to jego maksymalna wartość wynosiła 371,6 Nm przy 3212 obrotów na minutę. Dzięki naszym działaniom udało się go zwiększyć do 433,5 Nm przy 4377 obr./min. Czyli o niemal 17%!

Skoda teraz jest nie do zatrzymania!

Poniżej wykres prezentujący nasze poczynania:

Skoda SUPERB 2,0 TFSI 280 km

 

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Zadzwoń i umów się!

Opel ASTRA 1,6 B 136 KM

Pierwszy wykres powstały w wyniki modyfikacji POWER BOX! Na pierwszy ogień poszedł Opel Astra 1,6 B.

Badanie na naszej hamowni wykazało realną moc silnika na poziomie 135,4 KM przy 3515 obrotów na minute. POWER BOX spowodował zwiększenie tej mocy do 155,4 KM, przy 3349 obrotów na minute. To daje wzrost ponad 14%!

Maksymalny moment obrotowy z kolei wynosił 334,1 Nm przy 2301 obrotów na minutę, udało się nam go zwiększyć do 387,8 Nm przy 2297 obrotów na minutę. Czyli wzrósł o ponad 16%!

Pierwszy POWER BOX zakończony całkowitym sukcesem!

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Opel ASTRA 1,6 B 136 KM

 

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Volkswagen Golf VI 1,4TSI 122KM

Na naszą hamownię wjechał dawno niewidziany Volkswagen. Tym razem Golf VI 1,4 TSI

Test, przeprowadzony w naszym warsztacie, wykazał realną moc silnika na poziomie 123,3 KM (przy 4966 obr./min), czyli nawet troszkę więcej niż wskazuje producent, co daje fajny wynik dla kilkuletniego auta. Dzięki naszemu chiptuningowi udało się zwiększyć ją do 138,9 KM (przy 4732 obr./min) co daje wzrost o 13%!

Maksymalna wysokość momentu obrotowego wskazywała 204,0 Nm przy 2565 obrotach na minutę, udało się nam zwiększyć go do 235,6 Nm przy 3703 obrotach na minutę, co daje wzrost aż oż o 15%!

Golf jest teraz dużo szybszy!

Nie jesteśmy gołosłowni, poniżej wykres prezentujący nasze dokonania:

Volkswagen golf VI 1,4TSI 122KM

 

Dzięki naszemu chiptuningowi Twoje auto zyska drugie życie.

Zadzwoń i umów się na chiptuning.

Posiadamy własną hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100KM

Na naszą hamownię wjechał kompaktowy Ford Fiesta z silnikiem 1,0

Wykonane przez nas pomiary wykazały realną moc silnika na poziomie 106,7 KM przy 6372 obrotach na minutę, natomiast moment obrotowy wynosił 186,4 Nm przy 2288 obrotach na minutę.

Chiptuning, któremu poddaliśmy Forda, podniósł moc silnika do 143,8 KM przy 6004 obrotach na minutę, co daje wzrost o ponad 34%! Moment obrotowy również wzrósł o 34% – do 249,7 Nm przy 2665 obrotach na minutę.

Ekonomiczny Ford Fiesta jest teraz także szybszy!

Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100KM

 

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Zadzwoń i umów się na chiptuning.

Audi Q5 2,0TDI 170KM

Kończymy miesiąc z mocną Audi Q5

Na naszej hamowni zagościło Audi Q5, którego realna moc silnika wyniosła 176,5 KM przy 3925 obrotów na minutę. Moment obrotowy natomiast wynosił 379,3 Nm przy 2400 obr./min.

Nasz chiptuning wycisnął naprawdę sporo z tego silnika, zwiększając jego moc do 206,3 KM przy 3911 obr./min, co daje wzrost o ponad 16%. Z kolei moment obrotowy zwiększyliśmy do 440,2 Nm przy 2391 obr./min co daje wzrost o także o 16%.

Nie jesteśmy gołosłowni, oto wykres prezentujący nasze działania:

Audi Q5 2,0TDI 170KM

 

Zadzwoń i umów się na chiptuning.

Dzięki naszemu chiptuningowi Twoje auto zyska drugie życie.

Sprawdź jaka mamy dziś dla Ciebie promocję.

Posiadamy własną hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Renault Laguna 2.0 DCI 150KM

Pierwszy raz Renault Laguna w naszym warsztacie!

Test na naszej hamowni wykazał realną moc silnika na poziomie 156,5KM (przy 3931 obr./min.), to nawet odrobinę więcej niż podaje producent. Dzięki naszemu działaniu chiptuningowemu udało się zwiększyć moc do 192,1KM (przy 3605 obr./min), co daje wzrost o ponad 22%.

Natomiast maksymalna wysokość momentu obrotowego wynosiła 365,4 Nm przy 2259 obr./min. Po naszym chiptuningu wzrosła do 453,4 Nm przy 2579 obr./min co daje wzrost aż o 24%.

Rodzinna Laguna może wreszcie pokazać co potrafi!

Poniżej wykres prezentujący nasze dokonania:

Renault Laguna 2.0 DCI 150KM

Dzięki naszemu chiptuningowi Twoje auto zyska drugie życie.

Zadzwoń i umów się na chiptuning.

Posiadamy własną hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Audi Q3 2,0TDI 140KM

Znów na naszej hamowni Audi Q3!

Pomiar na hamowni wykazał realną moc silnika na poziomie 141,0 KM (przy 3830 obr./min), czyli minimalnie więcej niż podaje producent. Na skutek naszego chiptuningu udało się ją zwiększyć do 177,2 KM (przy 3500 obr./min), co daje wzrost o 36,2 jednostek!

Moment obrotowy początkowo wynosił 330,9Nm (przy 2287 obr./min). Zwiększyliśmy go o 72,2 jednostki czyli do 403,1Nm (przy 2285 obr./min)!

Audi może znów szaleć na drogach!

Nie jesteśmy gołosłowni. Spójrzcie na wykres poniżej:

Audi Q3 2,0TDI 140KM

 

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Zadzwoń i umów się na chiptuning.

Skoda Octavia 1,6TDI 105 KM

Marzec rozpoczynamy od rodzinnej Skody Octavii 1,6TDI

Przeprowadziliśmy wstępny test, który wykazał realną moc silnika na poziomie 98,6 KM (przy 4274 obrotów na minutę), z kolei maksymalny moment obrotowy silnika wynosił 245,4 Nm (przy 2326 obrotów na minutę).

Na skutek chiptuningu wykonanego na naszej hamowni moc mierzona w koniach mechanicznych wzrosła do 132,5 jednostek (przy 3197 obrotów na minutę), co daje wzrost niemal 40%! Moment obrotowy silnika podskoczył do 317,5 Nm (przy 2300 obrotów na minutę), czyli o ponad 29%!

Poniżej wykres prezentujący nasze poczynania:

Skoda Octavia 1,6TDI 105 KM

 

Zadzwoń i umów się na chiptuning.

Dzięki naszemu chiptuningowi Twoje auto zyska drugie życie.

Sprawdź jaka mamy dziś dla Ciebie promocję.

Posiadamy własną hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Audi A5 TFSI 211KM

Dawno nie widziane Audi na naszej hamowni- Audi A5!

Na naszą hamownie wjechało Audi A5, której realna moc wykazała aż 218,9 KM przy obrotach 4523 na minutę. Maksymalna wysokość momentu obrotowego wynosiła 364,7 Nm przy 4034 obrotów na minutę.

Nasz chiptuningu zwiększył moc silnika do 246,5 KM przy 4792 obrotach na minutę, co daje wzrost o 12% względem początkowego stanu. Moment obrotowy wzrósł również o 12%, do 410,3 Nm (przy 3779 obr./min.)

Poniżej specjalnie przygotowany wykres obrazujący nasze poczynania:

Audi A5 TFSI 211KM

 

 

Dzięki naszemu chiptuningowi Twoje auto zyska drugie życie.

Zadzwoń i umów się na chiptuning.

Posiadamy własną hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Audi Q3 2,0TDI 140KM

Pierwszy raz w naszych rękach Audi Q3!

Pomiar na naszej hamowni wykazał realną moc silnika na poziomie 141,0 KM (przy 3830 obr./min), czyli minimalnie więcej niż podaje producent. Na skutek naszych działań udało się ją zwiększyć do 177,2 KM (przy 3500 obr./min), co daje wzrost o 36,2 jednostek!

Moment obrotowy początkowo wynosił 330,9Nm (przy 2287 obr./min). Zwiększyliśmy go do 403,1Nm (przy 2285 obr./min), czyli o 72,2 jednostki!

Audi może teraz rozwinąć skrzydła!

Nie jesteśmy gołosłowni. Spójrzcie na wykres poniżej:

Audi Q3 2,0TDI 140KM

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Zadzwoń i umów się na chiptuning.

Volkswagen Tiguan 2,0TDI 140KM

Na naszą hamownię wjechał dawno niewidziany Volkswagen. Tym razem Tiguan w wersji 2,0TDI

Pomiary na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 129,3KM przy 3828 obrotach na minutę. Moment obrotowy wynosił natomiast 320,6 Nm przy 2239 obrotach na minutę.

Nasz chiptuning zwiększył moc do 180,6KM (4286 obr./min/) co daje wzrost aż o ponad 39%! Moment obrotowy wzrósł do 375,6 Nm przy 2230 obrotach na minutę, jest to o 17% większa wydajność!

Tiguan znów jest mocny, i to jak!

Poniżej wykres na potwierdzenie naszych słów:

Volkswagen Tiguan 2,0TDI 140KM

 

Zadzwoń i umów się na chiptuning.

Dzięki naszemu chiptuningowi Twoje auto zyska drugie życie.

Sprawdź jaka mamy dziś dla Ciebie promocję.

Posiadamy własną hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

BMW 525 2,0d 204 KM

Na naszej hamowni kolejne BMW tym razem model 525 2,0d o mocy 204 KM

Nasze pomiary wykazały realną moc silnika na poziomie 202,7 KM, czyli prawie tyle ile podaje producent, przy 3905 obrotach na minutę. Moment obrotowy wynosił 461,3Nm przy 2118 obrotów na minutę.

Na skutek naszego chiptuningowego działania moc silnika zwiększyła się o 36%, dając wynik 276,4 KM przy 4464 obrotach na minutę. Natomiast moment obrotowy to wzrost o 18% do 546,1Nm przy 3188 obrotów na minutę.

Stworzyliśmy prawdziwie mocne auto!

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

BMW 525 2,0D 204KM

Przyjedź, porównaj i zadecyduj.

Dzięki naszemu chiptuningowi Twoje auto zyska drugie życie.

Sprawdź jaka mamy dziś dla Ciebie promocję.

Posiadamy własną hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

BMW 318 2,0D 143KM

Kolejne BMW wjechało na nasza hamownie, tym razem model 318!

Test na naszej hamowni wykazał moc silnika na poziomie 141,3KM (przy 3940obr./min.), wskutek chiptuningu zwiększyliśmy do ją do 170,2KM co daje naprawdę dobry wynik, czyli wzrost o 28,9 jednostek.

Moment obrotowy zwiększyliśmy o 61,7 jednostek336,3Nm przy 2144 obrotach na minute, do 398,0Nm przy 2240 obrotach na minutę.

BMW zyskało nowe życie.

Nie jesteśmy gołosłowni. Spójrzcie na wykres poniżej:

BMW 318 2,0D 143KM

 

Z pewnością chcesz, aby Twój samochód także wyróżniał się większą mocą. Sprawdź jaką mamy dla Ciebie dzisiaj promocję – czekamy na Twój telefon.

Posiadamy również hamownię 4×4 dla samochodów z napędem na dwie osie.

Zadzwoń i umów się na chiptuning.