Citroen C5 Aircross 1,5 HDi 131 KM

Na naszej hamowni Citroen C5 Aircross 1,5 HDi 131 KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 121,7 KM przy 3434 obr./min. Nasz powerbox zwiększył jego moc do 144,6 KM (przy 3668 obr./min.) co daje wzrost o 18,8%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 289 Nm przy 2555 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 341 Nm (przy 2478 obr./min.) czyli o 52 jednostek.

Instalacja powerbox zakończona sukcesem.

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Czytaj więcej

Audi A4 2.0 TFSi 204 KM

Na naszej hamowni kolejne Audi A4 2.0 TFSi 204 KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 214,1 KM przy 5086 obr./min. Nasz powerbox zwiększył jej moc do 239,6 KM (przy 5381 obr./min.) co daje wzrost o 12%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 336,4 Nm przy 1971 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 391,2 Nm (przy 2416 obr./min.) czyli o 54,8 jednostek.

Instalacja powerbox zakończona sukcesem.

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Czytaj więcej

Audi A4 2.0 TFSi 150 KM

Na naszej hamowni Audi A4 2.0 TFSi 150 KM. Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 157,2 KM przy 4661 obr./min. Nasz chiptuning zwiększył jej moc do 219,8 KM (przy 4926 obr./min.) co daje wzrost o 39,8%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 278 Nm przy 1989 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 365,8 Nm (przy 2932 obr./min.) czyli o 87,8 jednostek.

 Chiptuning zakończony pełnym sukcesem.

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Czytaj więcej

Audi S3 2.0 TFSi 310 KM

Na naszej hamowni Audi S3 2.0 TFSi 310 KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 308,7 KM przy 5829 obr./min. Nasz powerbox zwiększył jego moc do 372,3 KM (przy 5911 obr./min.) co daje wzrost o 20,6%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 418,2 Nm przy 2576 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 480,9 Nm (przy 2565 obr./min.) czyli o 62,7 jednostek.  

Instalacja powerbox zakończona sukcesem.

 

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

Czytaj więcej

Dacia Duster 1,0 TCE 100KM

Na naszej hamowni Dacia Duster 1,0 TCE 100KM.
Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 96,7 KM przy 4727 obr./min. Nasz powerbox dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 110,8 KM (przy 4966 obr./min.) co daje wzrost o 14,6%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 177,5 Nm przy 2251 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 206,6 Nm (przy 2902 obr./min.) czyli o aż 29,4 jednostek.

Powerbox zakończony sukcesem.

Czytaj więcej

KIA SPORTAGE 2,0 CRDI – 185KM

Na naszej hamowni Kia Sportage 2.0 CRDI – 185KM T

Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 169,7 KM przy 3598 obr./min. Nasz #chiptuning  zwiększył jego moc do 202,1 KM (przy 3536 obr./min.) co daje wzrost o 19%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 388,9 Nm przy 2311 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 469,8 Nm (przy 2166 obr./min.) czyli o 80,9 jednostek.

Chiptuning zakończony sukcesem.

Dowiedz się więcej: KIA SPORTAGE 2,0 CRDI – 185KM

Poniżej wykres prezentujący nasze działania:

BMW 4 – 2.0D 190 KM

Na naszej hamowni BMW 4 – 2.0D 190 KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 190,8 KM przy 4100 obr./min. Nasz chiptuning  zwiększył jego moc do 220,6 KM (przy 4020 obr./min.) co daje wzrost o 15,6%

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 410,4Nm przy 2500 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 487,7 Nm (przy 2355 obr./min.) czyli o 77,3 jednostek.

Chiptuning zakończony sukcesem.

Czytaj więcej

Mercedes CLA 1.6i 122 KM

Na naszej hamowni Mercedes CLA 1.6i 122 KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 149,7 KM przy 4733 obr./min. Nasz chiptuning  zwiększył jego moc do 170,6 KM (przy 4562 obr./min.) co daje wzrost o 14%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 247,2Nm przy 2997 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 298,1 Nm (przy 3078 obr./min.) czyli o 50,9 jednostek.

Chiptuning zakończony sukcesem.

Czytaj więcej

Alfa Romeo Stelvio 2.0T 200 KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 200,7 KM przy 5110 obr./min.

Nasz chiptuning dał świetne rezultaty i zwiększył jej moc do 282,4 KM (przy 5184 obr./min.) co daje wzrost o 40,7%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 346,1Nm przy 3027 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 449,8 Nm (przy 2798 obr./min.) czyli o aż 103,7 jednostek.

Czytaj więcej

Volkswagen Up 1.0 TSi 90 KM

Na naszej hamowni Volkswagen Up 1.0 TSi 90 KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 98,2 KM  przy 4371 obr./min. Nasz chiptuning dał świetne rezultaty i zwiększył jej moc do 125,7 KM (przy 4910 obr./min.) co daje wzrost o 28%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 182,6 Nm przy 2395 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 252,8 Nm (przy 2851 obr./min.) czyli o aż 70,2 jednostek.

Czytaj więcej

Hyundai Tucson 2,0 DRDi 136 KM

Na naszej hamowni Hyundai Tucson 2,0 DRDi 136 KM
Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 131,1 KM przy 2738 obr./min. Nasz #chiptuning dał świetne rezultaty i zwiększył jej moc do 184,4 KM (przy 3356 obr./min.) co daje wzrost o 38,5%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 367,4 Nm przy 2271 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 477,6 Nm (przy 2378 obr./min.) czyli o aż 110,2 jednostek.

Czytaj więcej

Cupra Formentor 2,0 TFSi 310 KM

Na naszej hamowni Cupra Formentor 2,0 TFSi 310 KM Testy wykazały realną moc silnika na poziomie 312,5 KM przy 5796 obr./min. Nasz Powerbox dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 353,5KM (przy 6088 obr./min.) co daje wzrost o 13,12%

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 423,2 Nm przy 2595 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 485,5 Nm (przy 2559 obr./min.) czyli o aż 62,3 jednostek.

Czytaj więcej

Audi A4 2,0 TDi 190KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 199,7 przy 3550 obr./min. Nasz chiptuning dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 234,6KM (przy 3932 obr./min.) co daje wzrost mocy o 17,5%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 428,6 Nm przy 2614 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 487,1 Nm (przy 2460 obr./min.) czyli o 58,5 jednostek.

Czytaj więcej

Renault Megane 1,5DCi 115KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 120,2 przy 3941 obr./min. Nasz chiptuning dał dobre rezultaty i zwiększył jego moc do 141,7KM (przy 4372 obr./min.) co daje wzrost mocy o prawie 18%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 259,2 Nm przy 2565 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 319,5 Nm (przy 2457 obr./min.) czyli aż o 60,3 jednostek.

Czytaj więcej

Volkswagen Passat 1,8TSi 180KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 191,6 przy 53391 obr./min. Nasz chipuning dał dobre rezultaty i zwiększył jego moc do 234,9KM (przy 5011 obr./min.) co daje wzrost mocy o 22,6%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 279,8 Nm przy 2836 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 356,5 Nm (przy 3044 obr./min.) czyli aż o 76,7 jednostek!

Czytaj więcej

Mercedes V-Klasa – 250CDI 190KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 199,9 przy 3755 obr./min. Nasz chiptuning dał dobre rezultaty i zwiększył jego moc do 227,6KM (przy 3799 obr./min.) co daje wzrost mocy o prawie 14%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 453,1 Nm przy 2402 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 526,3 Nm (przy 2481 obr./min.) czyli aż o 73,2 jednostek!

Czytaj więcej

Jeep Wrangler – 2.8 CRD 177KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 188,9 przy 2404 obr./min. Nasz chiptuning dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 216,9 KM (przy 3442 obr./min.) co daje wzrost mocy o prawie 15%

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 434,1 Nm przy 2404 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 523,3 Nm (przy 2329 obr./min.) czyli aż o  47,1 jednostek.

Czytaj więcej

Peugeot RCZ – 1.6 THP 156 KM 

Testy na hamowni wykazały jego realną moc silnika na poziomie 141,2 przy 5435 obr./min. Nasz chiptuning dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 164,8KM (przy 4536obr./min.) co daje wzrost mocy o prawie 17%.

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 227,6 Nm przy 2437 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 276,6 Nm (przy 2723 obr./min.) czyli aż o  49 jednostek.

Czytaj więcej

Audi A7 – 2.0 TSi 245KM

Na naszej hamowni Audi A7 – 2.0 TSi 245KM

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 255,1 przy 5155 obr./min. Nasz #PowerBox dał dobre rezultaty i zwiększył jej moc do 284,1 KM (przy 5072 obr./min.) co daje wzrost mocy o 11%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 381,7 Nm przy 2517 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 428,8 Nm (przy 3615 obr./min.) czyli aż o  47,1 jednostek.

Czytaj więcej

Skoda Octavia – 1.8 TSi 180 KM

Na naszej hamowni Skoda Octavia – 1.8 TSi 180 KM 

Testy na naszej hamowni wykazały realną moc silnika na poziomie 184,9KM przy 5569 obr./min. Nasz chiptuning dał niezłe rezultaty i zwiększył jej moc do 233,6KM (przy 5927obr./min.) co daje wzrost mocy o ponad 26%!

Moment obrotowy silnika natomiast wynosił 270,9 Nm przy 4693 obr./min, udało się nam go zwiększyć do 332 Nm (przy 4329 obr./min.) czyli aż o  61,1 jednostek.

Czytaj więcej