fbpx

blueboxTwój telefon z Androidem (wkrótce również iPhone) sterujący chip tuningiem przez Bluetooth? Dodatkowy wskaźnik pokazujący przyrost mocy na ekranie komórki? Proszę bardzo – BlueBox to nowy powerbox do silników diesla, dostępny w wersjach jedno- i dwukanałowych. BoxManagerMobileBlueBox może być programowany zarówno przez USB, jak i przez Bluetooth. Aplikacje do sterowania, zmiany programów oraz włączania i wyłączania chip tuningu dostępne są dla urządzeń z systemem Android, oraz niedługo dla iOS (iPhone, iPad). Aplikacja pokazuje w czasie rzeczywistym stan i poziom zwiększenia mocy. Pozwala także przełączać moc w dowolnym momencie, podczas jazdy. Przykładowo – jeżdżąc ekonomicznie oszczędzasz paliwo na programie 1 i 2, pożyczając auto,  ustawiasz program „zero” – bez dodatkowej mocy. Szybki start spod świateł umożliwią ci programy 3,4,5 pokazujące całą moc silnika. Ekstremalna jazda na granicy możliwości silnika to programy 6,7,8 – wszystko za jednym dotknięciem ekranu telefonu.

BlueBox jest dostępny w całej sieci sprzedaży V-Tech tuning.

Co to jest box (moduł) do diesla?

Moduły cyfrowe V-techTuning służą do zwiększania mocy silników diesla (TDI, HDI, CDI, TDCI, JTD, CDI itd. – zobacz na możliwości tuningu Twojego auta do katalogu boxów).

Ich oferta obejmuje praktycznie wszystkie dostępne na rynku diesle.
Rozwiązania te są w całości opracowane przez V-tech i wciąż unowocześniane. Użyta w nich autorska technologia cyfrowa jest opatentowana w Urzędzie Patentowym RP.

Kiedy warto użyć boxa?

Stosuje się je szczególnie w sytuacji, gdy obawiamy się utraty gwarancji na samochód lub chcemy mieć możliwość ponownego użycia już raz zakupionego tuningu w nowym samochodzie. Ponieważ box ma pasujące do Twojego auta fabryczne wtyczki – wypniesz go przed wizytą w serwisie. Podobnie postąpisz, gdy będziesz chciał sprzedać samochód.

Box możesz kupić (popatrz do cennika) lub wypożyczyć (zobacz ofertę).

Jakich efektów mogę się spodziewać?

Efekty stosowania cyfrowych boxów V-tech są zbliżone do chiptuningu. Zmodyfikowany w oparciu o box silnik diesla może bez właściwie bez zmiany zużycia paliwa, lub w szczególnych przypadkach (ciągłe duże obciążenie, bardzo szybka jazda) przy nieznacznym tylko wzroście zużycia paliwa zwiększyć swoją moc o około 15%-20% a moment obrotowy do 25%. Ponadto oferujemy boxy do aut, do których nie ma rozwiązań chipowych – np. do Toyoty D-4D.
Aby znaleźć wykres do Twojego modelu auta odwiedź nasz katalog rozwiązań.

Zasada pracy

Box (moduł mocy) jest to rodzaj elektronicznego urządzenia instalowanego na linii sterowania i pomiarów stanu pompy w silnikach diesla. Mikroprocesor w nich zawarty wykrywa zakres znacznego wzrostu obciążenia i zwiększa wydatek paliwa poprzez rozkazy wysyłane na CAN-Bus (szynę transmisyjną sterującą osprzętem silnika – VP44PSG5) lub poprzez bezpośrednie (TDI PD, V30, Denso-VP, VP44PSG16, niektóre Common-Raile) lub pośrednie (Common-Rail, VP37) sterowanie pompą. Chwilowe zwiększenie dawki zmienia także nieco ciśnienie doładowania podnosząc je nieznacznie o 0.1 – 0.15 bar. Wykorzystując zjawisko zubożenia silnika TDi dawka jest zwiększana nieco ponad wartość, jaka wynikałaby ze wzrostu ciśnienia. W modelach z bezpośrednim sterowaniem wtryskiwaczami regulowany jest również (w zależności od obrotów i obciążenia) kąt wtrysku paliwa.

Cyfrowa technologia V-tech: ADPS

Nasze moduły cyfrowe zrealizowane są w opracowanej przez nas technologii ADPS – “Advanced Digital Processing System” – zaawansowane przetwarzanie cyfrowe oznacza, że żadne elementy modułu nie zmieniają swoich parametrów z czasem i z temperaturą. Nie starzeją się i niezawodnie sterują Twoim silnikiem. Dziesięć tysięcy razy na sekundę mikrokontroler modułu oblicza nową strategię sterowania, dopasowując ją do Twoich potrzeb, jednocześnie chroniąc silnik przed przeciążeniem i zużyciem. Nasze rozwiązania jako jedyne stosują taką technologię, gwarantującą bezpieczeństwo i dobre efekty.