REGENERACJA DPF/ FAP/ KATALIZATORY

4GT GREEN jako jedna z nielicznych firm w regionie zajmuje się tematyką filtrów cząstek stałych DPF/FAP/katalizatory. Technologia stosowana przez naszą firmę pozwala zregenerować filtry cząstek stałych, które w procesie rekonstrukcji odzyskują swoje dawne właściwości do poziomu niemal fabrycznie nowego. Na nasze usługi regeneracji dajemy gwarancję oraz proponujemy fachowe doradztwo.

● czyścimy wszelkiego rodzaju filtry cząstek stałych oraz katalizatory (także z technologią SCR), zarówno do samochodów osobowych (również euro 6) jak i do autobusów i samochodów ciężarowych oraz grzejników.
● czyścimy filtr DPF/FAP nawet w 30 minut (pełny cykl czyszczenia).
● gwarantujemy przywrócenie oryginalnej wydajności filtra DPF/ FAP.
● rezultaty regeneracji sprawdzamy testem przeciwciśnienia przed i po cyklu czyszczenia. Umożliwia to natychmiastowe rozpoznanie sprawności filtra i kontrolę jakości oczyszczenia.
● bez negatywnego wpływu na środowisko – pracujemy w obiegu zamkniętym, a zatem nie uwalniają się pyły i nieprzyjemne zapachy do atmosfery.

 

Nasza metoda regeneracji jest rozwiązaniem klasy PREMIUM
– Całkowite usunięcie osadów PM10
– Usunięcie osadów oleju
– Usunięcie osadów ceru
– Zachowanie integralności filtra
– Zachowanie metali szlachetnych

 

– Nie rozcinamy filtrów
– Nie wypalamy filtrów
– Nie spawamy filtrów
– Nie używamy chemii
– Wyczyszczony filtr jest w 98 % jak NOWY!

● Filtr cząstek stałych DPF/FAP to nie tylko problemy, jak uważa większość kierowców. Został on stworzony po to, by chronić nas przed chorobami nowotworowymi a nie wyłącznie po to, by emisja spalin mogła sprostać normom ekologów.
● Niesprawny lub wycięty filtr DPF/FAP nie tylko nie chroni naszego życia ale może być sprawcą poważnych uszkodzeń silnika.
● Zanieczyszczony filtr DPF/FAP zmusza sterownik silnika do większego dawkowania paliwa w celu podwyższenia temperatury gazów wylotowych po to, by spalić cząstki sadzy.
● Kiedy jednak nagromadzenie sadzy i popiołu jest już zbyt duże, proces ten jest zbyt często powtarzany i najczęściej nieudany, co skutkuje tym, że niespalone paliwo ścieka do miski olejowej rozrzedzając olej i doprowadzając do utraty jego właściwości smarnych.
● W konsekwencji może doprowadzić do zatarcia silnika.
● Oprócz tego, zatkany filtr DPF/FAP może spowodować uszkodzenie uszczelek silnika  (w tym uszczelki pod głowicą) jak i jego osprzętu np. turbosprężarki, zaworu EGR oraz elementów układu dolotowego.
● Zapalenie się kontrolki (check engine), to tak na prawdę nie jest sygnał ostrzegawczy, to sygnał, że filtr już nie spełnia swojej roli, a jego dalsze użytkowanie może skutkować poważnymi konsekwencjami. Aby ustrzec się awarii filtra DPF/FAP należy stosować zabiegi profilaktyczne. Dlatego zalecamy wodorowanie silnika co 40-50 tyś.km oraz regenerację filtra DPF/FAP co 80 – 100 tys.km.

Każdy wyczyszczony filtr wydajemy z pełnym raportem nt. dalszego postępowania.

Cennik regeneracja DPF/FAP
– samochody osobowe – 750,- brutto
– samochody dostawcze – 900,- brutto
– samochody ciężarowe/autobusy – 1.414,- brutto

 

NOWOCZESNA EKOLOGICZNA SKUTECZNA 98%